Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chances and risks of multi channel strategies in the sweets industry
Kurz, Dietrich
Cílem práce je prozkoumání potenciálu multikanálové distribuce v odvětví potravinář-ského průmyslu zabývajícím se cukrovinkami a sladkostmi. Následně vyvození speci-fických doporučení. Záměrem je identifikace posílení využitelnosti příležitostí a mini-malizace rizik tohoto nástroje. Podstatou praktické části je studie využívající perspektivy zákazníka i prodejce (tzv. triangulace). Výslednými zjištěními jsou nevýhodnost aplikace multikanálových strategií u zákazníků kupujících běžné, cenově "nízko-hodnotové" cukrovinky. Oproti tomu pro drahé produkty (př. typu luxusních pralinek) se analyzovaný typ strategií ukázal jako vhodný. Multikanálový přístup zde má potenciál přitahovat nové zákazníky i posilovat prodeje přes stávající kanály. Za podmínek nesoutěžení, ale naopak vzájemného propojování kanálů může docházet k synergickému efektu působení na objemy prodeje. Hlavním přínosem pro zákazníka (a odvozeně prvkem posilujícím prodej) je navýšení nákupního pohodlí pro zákazníka. Důležité je přitom dbát na zamezování konfliktům distribučních kanálů, efektům tzv. kanibalizace a konkurenci s vlastními maloobchodními prodejci.
Implementace inovačního projektu v obchodní společnosti
Vaňkát, Erik ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu konkrétního inovačního projektu a následné zhodnocení procesu inovace ve středně velké obchodní společnosti. Následuje analýza zdrojů, která ústí v navržení konkrétního dalšího rozvoje inovační strategie. Teoretická část analyzuje odbornou literaturu, která je zaměřena především na teorii inovací, inovačních strategií a inovačních procesů. Praktická část je zaměřena na detailní popis konkrétního inovačního projektu, dále na kritiku jeho některých chyb a na možnost rozšíření projektu do dalších oblastí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.