Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová Strategie YouTube v České republice
Hurychová, Andrea ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Cílem práce je analyzovat YouTube na českém trhu, vysvětlit na jakém business modelu tato platforma funguje a vymezit její pozici vůči hlavním konkurentům. Na základě této analýzy pak navrhnout marketingovou strategii pro YouTube v České republice. První část práce se věnuje současným internetovým trendům a popisuje roli sociálních medií v dnešní době pro lepší pochopení, jak tyto trendy ovlivňují YouTube a jeho pozici v marketingu. Druhá část představuje základní pilíře YouTube platformy obecně, na které navazuje detailní analýza YouTube na českém trhu s návrhem kroků pro marketingovou strategii českého YouTube.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.