Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Svařování objímky z C-Mn oceli
Boček, Martin ; Mrňa, Libor (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Závěrečná práce, vypracovaná v rámci magisterského studia oboru Strojírenská technologie, se zabývá rozborem a řešením problému praskání svarových spojů na objímce stabilizační tyče osobního automobilu. Materiálem objímky je jemnozrnná nízkolegovaná ocel S420MC. Pro lepší porozumění problému byla vypracována literární studie, zabývající se danou problematikou. Dále byla provedena analýza materiálu součásti a jeho svařitelnosti dle ČSN EN 1011-2. Po rozboru trhlin a s přihlédnutím ke stávajícímu stavu svařování objímky byla navržena série experimentů pro ověření dopadu různých parametrů procesu na kvalitu výsledného svarového spoje. Výsledky experimentů byly použity k sestavení doporučení na úpravu svařovacího procesu a eliminaci praskání svarových spojů. Výsledky experimentů byly použity jako podklad pro vypracování protokolu WPS.
Studie řízeného ochlazování z dokovací teploty ocelových zápustkových výkovků
Vančura, Filip ; Kraváček, Martin (oponent) ; Ptáčková, Marie (vedoucí práce)
Při průmyslové výrobě je tlak na snižování nákladů na výrobu čím dál intenzivnější. Hledání úspor se posunulo již i do oblastí, jakou je výroba dílů, které mají charakter tzv. bezpečnostních dílů, např. podvozkové díly automobilů. Tato práce se zabývá možnostmi rozsahu využití technologie řízeného ochlazování z dokovací teploty zápustkových výkovků z mikrolegované oceli, která takovou úsporu představuje. Rovněž je zkoumán vliv provozních podmínek na vybraný experimentální materiál, mikrolegovanou ocel 30MnVS6. Byla provedena série experimentů, při kterých byla měněna rychlost ochlazování výkovků ihned po dokončení kování. Jeden z těchto experimentu byl proveden pro dvě kovací teploty. Za účelem pozorování strukturních změna a změn mechanických vlastností byly připraveny vzorky a provedeny dvě série mechanických zkoušek.
Svařování objímky z C-Mn oceli
Boček, Martin ; Mrňa, Libor (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Závěrečná práce, vypracovaná v rámci magisterského studia oboru Strojírenská technologie, se zabývá rozborem a řešením problému praskání svarových spojů na objímce stabilizační tyče osobního automobilu. Materiálem objímky je jemnozrnná nízkolegovaná ocel S420MC. Pro lepší porozumění problému byla vypracována literární studie, zabývající se danou problematikou. Dále byla provedena analýza materiálu součásti a jeho svařitelnosti dle ČSN EN 1011-2. Po rozboru trhlin a s přihlédnutím ke stávajícímu stavu svařování objímky byla navržena série experimentů pro ověření dopadu různých parametrů procesu na kvalitu výsledného svarového spoje. Výsledky experimentů byly použity k sestavení doporučení na úpravu svařovacího procesu a eliminaci praskání svarových spojů. Výsledky experimentů byly použity jako podklad pro vypracování protokolu WPS.
Studie řízeného ochlazování z dokovací teploty ocelových zápustkových výkovků
Vančura, Filip ; Kraváček, Martin (oponent) ; Ptáčková, Marie (vedoucí práce)
Při průmyslové výrobě je tlak na snižování nákladů na výrobu čím dál intenzivnější. Hledání úspor se posunulo již i do oblastí, jakou je výroba dílů, které mají charakter tzv. bezpečnostních dílů, např. podvozkové díly automobilů. Tato práce se zabývá možnostmi rozsahu využití technologie řízeného ochlazování z dokovací teploty zápustkových výkovků z mikrolegované oceli, která takovou úsporu představuje. Rovněž je zkoumán vliv provozních podmínek na vybraný experimentální materiál, mikrolegovanou ocel 30MnVS6. Byla provedena série experimentů, při kterých byla měněna rychlost ochlazování výkovků ihned po dokončení kování. Jeden z těchto experimentu byl proveden pro dvě kovací teploty. Za účelem pozorování strukturních změna a změn mechanických vlastností byly připraveny vzorky a provedeny dvě série mechanických zkoušek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.