Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přístupy k výuce programování v ČR a ve světě
Šárka, Jakub ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Virius, Miroslav (oponent)
Práce obsahuje informace o přístupu k výuce programování především na vysokých školách. Cílem této práce je přehled výuky programování na veřejných a soukromých českých vysokých školách, včetně porovnání s vybranými zahraničními vysokými školami. Práce také obsahuje přehled používaných nástrojů ve vstupních kurzech programování, jak pro začátečníky, tak v prostředí univerzit. V práci je zahrnut přehled používaných metodik výuky informatiky. Výstup slouží školám a studentům ke srovnání stylu výuky mezi školami.
Metodika projektového řízení OpenUP a konfigurace software pro její podporu
Boukal, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Cíl této bakalářské práce spočívá v seznámení čtenáře s metodikami projektového řízení, konkrétně více do detailu s metodikami RUP a OpenUP a odhalení možností softwarové podpory pro metodiky obecně, s některými konkrétními částmi zaměřenými pro metodiku OpenUP. Přínosem této práce je hrubé zmapování aktuální nabídky softwaru pro podporu projektového řízení, s nalezením možných kombinací integrace tohoto software, pro co nejoptimálnější infrastrukturu, která by usnadnila práci při řízení a vývoji softwarových projektů. Nejprve se tedy práce zabývá rozdělením metodik projektového řízení, seznámením s existujícími metodikami a jejich hrubým popisem, s tím že dvě samostatné kapitoly se soustředí na více podrobný popis metodiky RUP a OpenUP. Druhá část práce se zabývá rozdělením softwarové podpory do kategorií, nalezením nástrojů, které by jednotlivé kategorie pokryly svou funkcionalitou a nakonec možnostmi integrace mezi jednotlivými nástroji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.