Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka
Využití metodicko-organizačních forem a jejich obsah v kategorii mladších přípravek klubu FC Tempo Praha
Kadlec, Dominik ; Teplan, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Využití metodicko-organizačních forem a jejich obsah v kategorii mladších přípravek klubu FC Tempo Praha Cíle: Cílem je analyzovat obsah tréninkového procesu kategorií U7, U8, U9 v klubu FC Tempo Praha. Určit využití metodicko-organizačních forem. Porovnat získané informace s teoretickými doporučeními. Metody: V práci jsou použity metody pozorování, analýzy a komparace. Při pozorování tréninkových jednotek jsem sledoval obsah a délku jednotlivých cvičení. U každé kategorie bylo pozorováno pět týdenních mikrocyklů v soutěžním období. Z tréninkových jednotek byl pořízen hospitační záznam, který jsem následně analyzoval. Výsledky jsou vyjádřeny pomocí sumy a procentuálního vyjádření. Pomocí komparace jsou porovnány výsledky pozorování s teoretickými doporučeními. Výsledky: Využití MOF v tréninkovém procesu mladších přípravek je odlišné od doporučení v odborné literatuře. U všech kategorií byl zjištěn nižší poměr průpravných her. Nižší poměr průpravných her je nahrazován vyšším počtem utkání. Z hlediska obsahu tréninkového procesu bylo dosaženo ve všech skupinách minimálního požadovaného poměru, u skupiny cvičení pro rozvoj individuálních činností byl zjištěn vyšší poměr. Poměr cvičení na rozvoj pohybových schopností se pohyboval na minimální hranici. Trénink pohybových schopností není v souladu...
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.