Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní sebehodnocení jako významný faktor formování konkurenceschopnosti u malých a středních podniků
Brychta, Karel ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Úspěch podnikatelských subjektě v dnešním konkurenčním prostředí je dán mj. i jejich schopností rychle identifikovat a eliminovat mezery ve vlastní výkonnosti. To úzce souvisí s nutností poznání vlastní firmy, které je bezesporu nutnou podmínkou pro získání a udržení vlastní konkurenceschopnosti. Disertační práce reaguje na uvedenou skutečnost a na všeobecnou potřebu zaměřit se na problematiku firemního sebehodnocení a potřebu tvorby vhodné metodiky zlepšovatelsky orientovaného firemního sebehodnocení akceptovatelné pro malé a střední podniky. V disertační práci je problematika firemního sebehodnocení analyzována a hodnocena komplexně i v méně známých souvislostech, což poskytuje ucelený pohled na danou problematiku. Disertační práce vymezuje relevantní pojmy vztahující se k tématu disertační práce a uvádí je do vzájemných souvislostí. Ve vazbě na analýzu současného stavu v oblasti firemního sebehodnocení je zájem směřován zejména na přiblížení nejrozšířeněších a nejznáměších modelů používaných pro firemní sebehodnocení. Velmi důležitou část analytické části disertační práce tvoří vymezení základních přístupů k firemnímu sebehodnocení a bližší specifikace diagnosticky koncipovaného firemního sebehodnocení. Další část disertační práce obsahuje vlastní návrh metodiky firemního sebehodnocení zaměřené na formování a udržování konkurenceschopnosti. Uvedená metodika je založena na diagnosticky orientovaném firemním sebehodnocení a je určena především malým a středním výrobním podnikům certifikovaným dle ISO 9001/2000. Předkládaná metodika, která byla s pozitivním výsledkem ověřena ve středním výrobním podniku, vychází z vlastního rámcového modelu a algoritmu navrženého pro implementaci a realizaci firemního sebehodnocení.
Firemní sebehodnocení jako významný faktor formování konkurenceschopnosti u malých a středních podniků
Brychta, Karel ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Úspěch podnikatelských subjektě v dnešním konkurenčním prostředí je dán mj. i jejich schopností rychle identifikovat a eliminovat mezery ve vlastní výkonnosti. To úzce souvisí s nutností poznání vlastní firmy, které je bezesporu nutnou podmínkou pro získání a udržení vlastní konkurenceschopnosti. Disertační práce reaguje na uvedenou skutečnost a na všeobecnou potřebu zaměřit se na problematiku firemního sebehodnocení a potřebu tvorby vhodné metodiky zlepšovatelsky orientovaného firemního sebehodnocení akceptovatelné pro malé a střední podniky. V disertační práci je problematika firemního sebehodnocení analyzována a hodnocena komplexně i v méně známých souvislostech, což poskytuje ucelený pohled na danou problematiku. Disertační práce vymezuje relevantní pojmy vztahující se k tématu disertační práce a uvádí je do vzájemných souvislostí. Ve vazbě na analýzu současného stavu v oblasti firemního sebehodnocení je zájem směřován zejména na přiblížení nejrozšířeněších a nejznáměších modelů používaných pro firemní sebehodnocení. Velmi důležitou část analytické části disertační práce tvoří vymezení základních přístupů k firemnímu sebehodnocení a bližší specifikace diagnosticky koncipovaného firemního sebehodnocení. Další část disertační práce obsahuje vlastní návrh metodiky firemního sebehodnocení zaměřené na formování a udržování konkurenceschopnosti. Uvedená metodika je založena na diagnosticky orientovaném firemním sebehodnocení a je určena především malým a středním výrobním podnikům certifikovaným dle ISO 9001/2000. Předkládaná metodika, která byla s pozitivním výsledkem ověřena ve středním výrobním podniku, vychází z vlastního rámcového modelu a algoritmu navrženého pro implementaci a realizaci firemního sebehodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.