Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové nástroje vysokých škol pro oslovení studentů maturitních ročníků z Jihomoravského kraje
Krausová, Hana
Bc. Krausová, H. Marketingové nástroje vysokých škol pro oslovení studentů maturitních ročníků z Jihomoravského kraje. Diplomová práce. Brno: MENDE-LU, 2014. Práce se zabývá analýzou současné marketingové komunikace vysokých škol směrem ke studentům maturitních ročníků. Sleduje jejich online i komunikaci a hledá rozdíly mezi využitím konkrétních komunikačních nástrojů jednotlivými typy vysokých škol. Cílem je najít a pojmenovat faktory, které ovlivňují rozhodování maturantů při volbě vysoké školy. Výsledkem práce je navržení konkrétních doporučení obecně platných pro vysoké školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.