Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální práce ve zdravotnictví se zaměřením na oddělení šestinedělí a novorozenců
KOTRŠÁLOVÁ, Eva
Bc. KOTRŠÁLOVÁ, EVA, DiS. Sociální práce ve zdravotnictví se zaměřením na oddělení šestinedělí a novorozenců. České Budějovice, 2022. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra etiky, psychologie a charitativní práce. Vedoucí práce: Mgr. Helena Machulová, Ph.D. Cílem této práce je popis nejčastějších náročných životních situací, se kterými se může setkat sociální pracovník na oddělení šestinedělí, a dále popis nástrojů sociální práce, které mohou pomoci matce a dítěti v řešení této situace". Práce je typu teoretického, popisující citlivé a náročné životní situace matky i dítěte pojící se s porodem a krátkým poporodním obdobím, které žena a novorozenec tráví na oddělení šestinedělí a novorozenců. Práce je koncipována do třech hlavních kapitol. Přínosem práce je poukázání na problémové situace matek a dětí. Tyto nelehké životní události rodičů jsou mnohdy jejich okolím zlehčovány, zesměšňovány, přezírány.
Marketing v porodnictví
Taberyová, Markéta ; Růžička, Michal (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v porodnictví. Jejím cílem je popsat, jak marketing v porodnicích funguje, jaké jsou požadavky klientek porodnic a co je pro n nejd ležit jší v rámci pé e b hem porodu a po n m. V teoretické ásti se práce zabývá historickým kontextem pé e v porodnicích, právními aspekty této pé e a také sou asnými trendy, které ur ují požadavky klientek. Dále teoretická ást popisuje specifika marketingu v porodnictví, podrobn p edstavuje jednotlivé oblasti marketingu na podklad marketingového mixu 4C a rozpracovává zejména témata komunikace a konvenience v porodnicích. Empirická ást se v nuje jak porodnicím, tak jejich klientkám. Je zde popsán marketing p ti porodnic. Data byla získána na základ strukturovaných rozhovor , informací z internetových stránek porodnic a zkušeností klientek v t chto porodnicích. V rámci výzkumu bylo také provedeno dotazníkové šet ení mezi klientkami porodnic a deset hloubkových strukturovaných rozhovor , na jejichž podklad jsou formulovány požadavky klientek porodnic a hlavní nedostatky v rámci pé e. Z výzkumu vyplývá, že pro klientky porodnic je nejd ležit jší napln ní jejich požadavk . P i výb ru je nejpodstatn jší vzdálenost porodnice a zkušenosti ostatních matek. Za hlavní nedostatek v rámci pé e považují klientky nedostate nou komunikaci....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.