Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Materiální výukové prostředky ve výuce praktického vyučování
Svadbík, Petr
Bakalářská práce se zabývá tématem materiálních výukových prostředků ve výu-ce praktického vyučování. V teoretické části je metodou literární rešerše (analý-zou, syntézou a komparací) zkoumána oblast didaktiky odborných předmětů a didaktických prostředků nemateriálních a zejména materiálních, jejich rozdělení, použití a významu. V praktické části je cílem sestavení vyučovacího dne pro první, druhý i třetí ročník učebního oboru instalatér s výčtem a co největším a nejefekt-nějším využitím jednotlivých materiálních pomůcek vhodných pro tento obor. Se-stavené vyučovací dny a seznam pomůcek budou doplněny fotodokumentací.
Didaktické prostředky ve výuce praktického vyučování pro obor KOSMETIKA
Klímová, Sandra
Bakalářská práce se zabývá problematikou didaktických prostředků při výuce obo-ru kosmetických služeb. Zahrnuta je definice, funkce a rozdělení učebních pomůcek. Velká její část popisuje převážně materiální didaktické prostředky zahrnující přístrojovou techniku. K výčtu prostředků jsou uvedeny informace o jejich charakteristice a objasnění funkcí doplněny ilustracemi. Patrná část je věnována prostředí ve kterém výuka probíhá. Obsahem teoretické části je krátký nástin historického konceptu kosmetiky. Dále za ja-kých podmínek jsou studenti přijímáni na tento obor, jejich kompetence, uplatnění a ukončení studia. Cílem práce je zjistit, s jakými didaktickými prostředky jsou studenti na středních ško-lách tohoto oboru seznámeni a se kterými umí pracovat. Zda jsou připraveni dle vybave-nosti škol pracovat v tomto odvětví. Součástí práce je dotazníkové šetření z řad studentů studujících nebo vystudovaných tento obor.
Materiální výukové prostředky ve výuce praktického vyučování
Hájek, Jiří
Tato bakalářská práce se věnuje tématu materiálních didaktických prostředků ve výuce odborného výcviku na Střední škole polytechnické v oboru truhlář. Teoretická část se zaměřuje na podstatu, popis a rozdělení učebních pomůcek při realizaci výuky. Představuje didaktickou techniku, kterou má učitel OV k dispozici a jak volba vhodného prostředku zefektivní přenos didaktických informací. Sekundárně napomáhá tvorbě pozitivního vztahu k oblasti vzdělávání, přechází do sféry duševního i materiálního dědictví a přispívá tak k rozvoji lidstva a dalších pokolení. Empirická část bakalářské práce obsahuje výzkum pro zjištění využívání materiálních výukových prostředků pedagogy a jejich spokojenost se současnou úrovní těchto prostředků. Druhá část výzkumu má za cíl srovnat úroveň materiálních didaktických prostředků ve školství pohledem učitelů odborného výcviku vůči firmám v soukromém sektoru. Jak jsou studenti tohoto oboru seznámeni s používáním a se kterými prostředky umí pracovat v souladu s profilem absolventa.
Materiální výukové prostředky ve výuce praktického vyučování oboru knihař
Mrkvová, Šárka
Bakalářská práce se zabývá problematikou didaktických prostředků ve výuce oboru knihař. Teoretická část je zpracována na základě studia odborných publikací. V úvodu popisuje školu a její organizaci odborného výcviku. Dále didaktické prostředky a rozdělení. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na využití materiálních prostředků při výuce, ale i využití pracovních listů v rámci odborného výcviku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.