Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - založení prodejny s módním zbožím
Bonomová, Nella ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení prodejny s módním trendy oblečením a doplňky Shopaholic Fashion v Brně-Bystrci na Kamechách součásti je také internetový obchod. Práce se skládá z teoretických poznatků, analytických východisek vnitřního a vnějšího prostředí součástí je také v marketingového šetření zjištění preferencí při nákupu. Na základě těchto poznatků je vytvořena návrhová část diplomové práce včetně ekonomického zhodnocení.
Podnikatelský záměr - založení prodejny s módním zbožím
Bonomová, Nella ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení prodejny s módním trendy oblečením a doplňky Shopaholic Fashion v Brně-Bystrci na Kamechách součásti je také internetový obchod. Práce se skládá z teoretických poznatků, analytických východisek vnitřního a vnějšího prostředí součástí je také v marketingového šetření zjištění preferencí při nákupu. Na základě těchto poznatků je vytvořena návrhová část diplomové práce včetně ekonomického zhodnocení.
Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vodního mlýnu v Hoslovicích
SLABÁ, Barbora
Bakalářská práce se zabývá využitím technické památky vodního mlýna v Hoslovicích v rozvoji cestovního ruchu. Cílem práce bylo provedení situační analýzy na Strakonicku a zjistit, jaké segmenty účastníků cestovního ruchu navštěvují toto území. Na základě marketingového šetření, které probíhalo metodou dotazníkového šetření na území technické památky, byl proveden výběr segmentu návštěvníků. V závěru práce jsou předloženy vlastní návrhy doplnění a inovace skladby produktu cestovního ruchu v Hoslovicích.
Typologie rekreačních středisek v turistické oblasti Chodsko
KLEČKOVÁ, Zuzana
Cílem práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území. Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.