Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Trnková, Tereza
Trnková T., Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vybrané maloobchodní firmy specializující se na prodej porcelánu, českého skla a šperků. Hlavním cílem práce je navrhnout nové, nebo zvýšit efektivnost stávajících nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě spolu s návštěvností maloobchodní jednotky. V teoretické části je provedena literární rešerše zaměřená na komunikační mix a maloobchod. Analytická část představuje firmu, analyzuje její stávající marketingovou komunikaci a identifikuje cílové segmenty. Na základě dotazníkového šetření jsou navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace. Mezi stěžejní doporučení patří zvýšení aktivity na sociálních sítích, vylepšení produktových fotografií, přidání anglického jazyka na webové stránky a intenzivnější propagace slevových akcí.
Podpora prodeje u vybraného řetězce
HUCL, David
Předmětem této bakalářské práce na téma "Podpora prodeje u vybraného řetězce" je identifikace nástrojů podpory prodeje, které vybraný řetězec využívá, analýza a porovnání jejich efektivity a navržení vlastního řešení, jak tuto efektivitu zvýšit. Nejdříve byl zpracován literární přehled, jehož cílem bylo získání znalostí o dané problematice marketingové komunikace, konkrétně podpory prodeje. Praktická část byla věnována charakteristice řetězce, identifikaci a hodnocení efektivity jeho stávajících podpor prodeje. Na tomto základě byla řešení navržena. Jejich vhodná aplikace přispěje ke zvýšení spokojenosti zákazníků, která je základem každé úspěšné firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.