Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Straková, Martina ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Uvedené téma magisterské práce jsem si zvolila nejen s ohledem na svou profesionální manažerskou činnost, ale také z důvodu svého osobního zájmu o problematiku věnovanou moderním technologiím, které zasahují do všech oblastí osobního a pracovního života. Cíle diplomové práce je nejen vypracování souhrnného přehledu nástrojů již využívaných v prostředí internetu pro potřeby marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby, ale také přehled nových a nově vznikajících, které by mohly být využívány pro tyto potřeby, ale zatím ve vážné hudbě své uplatnění ještě nenalezly. Práce se zabývá zvoleným tématem na uživatelské úrovni v obecné rovině, mapuje současné dostupné vhodné prostředky v prostředí internetu z pohledu možného využití pro instituce fungující v oblasti vážné hudby. Získané údaje o stávajících a nově přicházejících technologiích sumarizuje a dává uživatelsky srozumitelný uceleným přehled o dané problematice.
Koncepce akademických orchestrů s důrazem na marketingovou strategii akademického orchestru HAMU.
Tomášková, Jana ; BĚLOR, Roman (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit tradici institucionalizovaných orchestrů středních a vysokých uměleckých škol v České republice. Nedílnou součástí zmapování akademických orchestrů ČR byla komparace zahraničních orchestrů vysokých uměleckých škol Rakouska, Německa a Slovenska. Navrhovaná koncepce akademického orchestru HAMU je doplněna o alternativní možnosti financování orchestru a o interní průzkum, zkoumající postoje k fungování stávajícího orchestru HAMU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.