Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Franchising as the method of market entering
Koreňová, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Grossová, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem "franchising jako forma vstupu na trh". Ve dvou částech, teoretické a praktické, jsem v práci charakterizovala formy expanze na zahraniční trhy s důrazem na franchising a na příkladu jedné ze světově nejúspěšnější franchis, společnosti SUBWAY, jsem ukázala, jak franchisingový koncept funguje. Pomocí dotazníku a SWOT analýzy jsem defiovala problémy, kterým musí mladá firma na českém trhu čelit, zjistila silné stránky daného konceptu a závěrem podala návrhy na řešení, která by vedla ke zlepšení postavení na trhu. Na konceptu společnosti SUBWAY sem se tak snažila dokázat, že franchising může být při jistých podmínkách úspěšnou formou expanze na zahraniční trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.