Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Centrum trvale udržitelného rozvoje
Kučerová, Jana ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
TŘETÍ PLATFORMA A CENTRUM TRVALE UDRŽITELNÉHO ROZVOJE V LAUSANNE TRVALE UDRŽITELNÉ MĚSTO JE PODLE MÉHO NÁZORU TAKOVÉ, KTERÉ SVÝM OBYVATELŮM POSKYTUJE KVALITNÍ MĚSTSKÉ PROSTORY - ATRAKTIVNÍ ULICE A NÁMĚSTÍ - ZAJÍMAVÉ I PRO TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU. HLAVNÍ PŘÍČINU TOHO, PROČ TOMU TAK NA MNOHÝCH MÍSTECH NENÍ, VIDÍM V NEDOSTATEČNÉ REGULACI PROVOZU INDIVIDUÁLNÍ AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY. VELKÉ MNOŽSTVÍ AUT ZABÍRÁ VELKÉ PLOCHY MĚST A ZATĚŽUJE SVÉ OKOLÍ PRACHEM A HLUKEM. ČTRVRTĚ PŘIZPŮSONUJÍ AUTOMOBILŮM TAKÉ SVÉ MĚŘÍTKO. PROTO ZADANÉ ÚZEMÍ NAVRHUJI JAKO MĚSTSKOU ČTVRŤ BEZ MOŽNOSTI PŘÍSTUPU SOUKROMÝCH AUTOMOBILŮ. BUDE FUNGOVAT JAKO ALTERNATIVA KE KONVENČNÍMU ZPŮSOBU ŘEŠENÍ A VE VAZBĚ NA CENTRUM TRVALE UDRŽITELNÉHO ROZVOJE BUDE DEMONSTROVAT SVÉ VÝHODY A STANE SE JEHO “ŽIVÝM EXPONÁTEM”. BÝVALÉ VLAKOVÉ NÁDRAŽÍ GARE DE SEBEILLON, LEŽÍCÍ V SRDCI PLATFORMY, NAVRHUJI K REKONVERZI NA ZMÍNĚNÉ CENTRUM TRVALE UDŽITELNÉHO ROZVOJE. ŘEŠENÍ V MĚŘÍTKU ČTRVRTĚ SE PROPISUJE DÁLE DO ARCHITEKTONICKÉHO KONCEPTU. NÁDRAŽNÍ HALA SE STANE DALŠÍM - KRYTÝM - NÁMĚSTÍM A BOČNÍ KŘÍDLA OBDOBOU PÁSŮ ZÁSTAVBY. JEDNOTLIVÁ PATRA A KŘÍDLA TVOŘÍ FUNKČNÍ CELKY: VELKÉ SÁLY, STŘEDNĚ VELKÉ SÁLY A KANCELÁŘE, ŘADA UZAVŘENÝCH PROSTOR PRO RŮZNÉ VYUŽITÍ, OBCHODY. VSTUPNÍ BRÁNU Z CENTRÁLNÍHO NÁMĚSTÍ TVOŘÍ KOSTKY INFORMACÍ A RESTAURACE A CELEK PODTRHUJE PŘÍČNÉ KŘÍDLO S MEDIATÉKOU. JEHO POSTAVENÍ JE VÝJIMEČNÉ V CELÉ ČTVRTI A PROTO JE ZDŮREZNĚNO POUŽITÝM MATERIÁLEM.
Centrum trvale udržitelného rozvoje
Kučerová, Jana ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
TŘETÍ PLATFORMA A CENTRUM TRVALE UDRŽITELNÉHO ROZVOJE V LAUSANNE TRVALE UDRŽITELNÉ MĚSTO JE PODLE MÉHO NÁZORU TAKOVÉ, KTERÉ SVÝM OBYVATELŮM POSKYTUJE KVALITNÍ MĚSTSKÉ PROSTORY - ATRAKTIVNÍ ULICE A NÁMĚSTÍ - ZAJÍMAVÉ I PRO TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU. HLAVNÍ PŘÍČINU TOHO, PROČ TOMU TAK NA MNOHÝCH MÍSTECH NENÍ, VIDÍM V NEDOSTATEČNÉ REGULACI PROVOZU INDIVIDUÁLNÍ AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY. VELKÉ MNOŽSTVÍ AUT ZABÍRÁ VELKÉ PLOCHY MĚST A ZATĚŽUJE SVÉ OKOLÍ PRACHEM A HLUKEM. ČTRVRTĚ PŘIZPŮSONUJÍ AUTOMOBILŮM TAKÉ SVÉ MĚŘÍTKO. PROTO ZADANÉ ÚZEMÍ NAVRHUJI JAKO MĚSTSKOU ČTVRŤ BEZ MOŽNOSTI PŘÍSTUPU SOUKROMÝCH AUTOMOBILŮ. BUDE FUNGOVAT JAKO ALTERNATIVA KE KONVENČNÍMU ZPŮSOBU ŘEŠENÍ A VE VAZBĚ NA CENTRUM TRVALE UDRŽITELNÉHO ROZVOJE BUDE DEMONSTROVAT SVÉ VÝHODY A STANE SE JEHO “ŽIVÝM EXPONÁTEM”. BÝVALÉ VLAKOVÉ NÁDRAŽÍ GARE DE SEBEILLON, LEŽÍCÍ V SRDCI PLATFORMY, NAVRHUJI K REKONVERZI NA ZMÍNĚNÉ CENTRUM TRVALE UDŽITELNÉHO ROZVOJE. ŘEŠENÍ V MĚŘÍTKU ČTRVRTĚ SE PROPISUJE DÁLE DO ARCHITEKTONICKÉHO KONCEPTU. NÁDRAŽNÍ HALA SE STANE DALŠÍM - KRYTÝM - NÁMĚSTÍM A BOČNÍ KŘÍDLA OBDOBOU PÁSŮ ZÁSTAVBY. JEDNOTLIVÁ PATRA A KŘÍDLA TVOŘÍ FUNKČNÍ CELKY: VELKÉ SÁLY, STŘEDNĚ VELKÉ SÁLY A KANCELÁŘE, ŘADA UZAVŘENÝCH PROSTOR PRO RŮZNÉ VYUŽITÍ, OBCHODY. VSTUPNÍ BRÁNU Z CENTRÁLNÍHO NÁMĚSTÍ TVOŘÍ KOSTKY INFORMACÍ A RESTAURACE A CELEK PODTRHUJE PŘÍČNÉ KŘÍDLO S MEDIATÉKOU. JEHO POSTAVENÍ JE VÝJIMEČNÉ V CELÉ ČTVRTI A PROTO JE ZDŮREZNĚNO POUŽITÝM MATERIÁLEM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.