Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vnějšího prostředí pro vybraný podnik
FEJTOVÁ, Nikola
Cílem práce je analýza vnějšího prostředí vybraného podniku na dvou trzích za pomoci vybraných analýz strategického řízení a dotazníkového šetření a návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Metodika: Vymezit základní pojmy související s makroprostředím podniku. Definovat jednotlivé analýzy využívané pro vnější prostředí. Popsat podnik jako celek, aplikovat jednotlivé analýzy strategického řízení na vybraný podnik. Provést analýzu konkurenčních společností. Zjistit využívání stravenek respondenty v České republice a ve Francii. Zhodnotit pozici podniku na základě výsledků z dotazníků a analýz. Navrhnout strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.