Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Geolokační hra pro platformu iOS s prvky rozšířené reality
Procházka, Filip
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací geolokační hry pro platformu iOS s prvky rozšířené reality. Hra probíhá na základě předem připravených scénářů, které jsou definovány prostřednictvím vytvořené webové administrace. Uživateli jsou v průběhu hry zobrazovány otázky na základě zeměpisných souřadnic aktuální polohy, přítomnosti v blízkosti pozičního majáku, nebo po naskenování QR kódu. V rámci této práce byla implementována nativní mobilní aplikace s využitím frameworku SwiftUI, frontend webové administrace a backend, který byl realizován pomocí služeb Firebase. Na závěr bylo provedeno testování z pohledu uživatelské přívětivosti, nalezené problémy byly opraveny a byl navržen další rozvoj se zaměřením na možnost rozšíření mobilní aplikace na platformu Android.
Interaktivní průvodce založený na rozšířené realitě
Vybíral, Dan
Práce se zaměřuje na poslední technologie rozšířené reality a možnosti jejich využití v kombinaci s lokalizačními službami. Tato kombinace umožní použití aplikace rozšířené reality jako interaktivního průvodce prostředím (například městem), který zvyšuje povědomí a podporuje fyzickou aktivitu uživatele. Teoretická část představuje a porovnává jednotlivé dostupné technologie, které umožňují tvorbu podobných aplikací. V praktické části je navržena a implementována ukázková aplikace s ukázkovým scénářem, která je reálně použitelná a demonstruje možnosti vybraných technologií. V závěru práce je diskutována možnost budoucího rozšíření aplikace a různé její aspekty, jako je uživatelská přívětivost, technické výsledky a možnost jejího nasazení do praxe.
Využití lokačních služeb pro indoor navigaci a evidenci docházky na platformě iOS
Procházka, Filip
Práce se zabývá návrhem a implementací mapového modulu, umožňujícího vizualizaci objektů MENDELU na mapovém podkladu, včetně indoor mapy a lokalizace uživatelů uvnitř budovy pomocí pozičních majáků. Další částí práce je návrh a implementace mechanismu evidence docházky, který umožňuje evidovat pobyt uživatelů na vybraných místech. K evidenci docházky je rovněž využito pozičních majáků a takto získaná data jsou ve formě statistických přehledů zpřístupněna přímo u jednotlivých lokalit. Implementované části mobilní aplikace jsou následně otestovány v reálných podmínkách s daty budovy MENDELU. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky implementovaného řešení a je navržen další rozvoj projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.