Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Propagace softwarového produktu na B2B trhu
Matela, Vít ; Suchý, Marek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problémem generování kontaktů pomocí nástrojů online marketingu na příkladu konkrétního produktu firmy Comprimato. V práci byl analyzován stav a prostředí, v jakém se firma nachází před spuštěním kampaně. Výsledky této analýzy jsou reflektovány v praktické části, kde je popsána strategie generování kontaktů. Součástí práce je i ekonomické zhodnocení kampaně a doporučení, jak v budoucnosti kampaň vylepšit.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Propagace softwarového produktu na B2B trhu
Matela, Vít ; Suchý, Marek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problémem generování kontaktů pomocí nástrojů online marketingu na příkladu konkrétního produktu firmy Comprimato. V práci byl analyzován stav a prostředí, v jakém se firma nachází před spuštěním kampaně. Výsledky této analýzy jsou reflektovány v praktické části, kde je popsána strategie generování kontaktů. Součástí práce je i ekonomické zhodnocení kampaně a doporučení, jak v budoucnosti kampaň vylepšit.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Self Service Business Intelligence - návrh dostupného BI řešení pro malé společnosti v oblasti on-line prodeje
Řehout, Michal ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Kosina, Pavel (oponent)
Práce analyzuje a navrhuje přístup k implementaci self-service Business Intelligence řešení ve společnosti podnikající v oblasti online marketingu. Analýza se zaměřuje na datové zdroje, informační potřeby ve společnosti a rešerše vhodných produktů pro implementaci. Cílem práce je dle provedené analýzy navrhnout kroky nutné pro úspěšnou implementaci řešení a demonstrovat možnosti, které z takového řešení společnosti vyplývají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.