Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
ANDĚLOVÁ, Petra
Diplomová práce s názvem Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou se zabývá analýzou čtenářských nedostatků žáků 1. ročníku ZŠ, kteří se učí číst analyticko-syntetickou metodou a metodou genetickou. Práce obsahuje část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část se zabývá současnými metodami čtení a psaní, současnou nabídkou učebnic pro výuku prvopočátečního čtení, diagnostikou čtení a prací se zaostávajícími čtenáři. Výzkumná část se zaměřuje na zjištění výskytu čtenářských nedostatků na základě výsledků diagnostických prověrek, které byly provedeny u žáků 1. ročníků vyučovaných metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou. Cílem výzkumné části je porovnání těchto metod čtení.
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
KOLOUCHOVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá problematikou utváření čtenářských dovedností u žáků s dyslexií různými metodami počátečního čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část je zaměřena na metody výuky prvopočátečního čtení, zejména na metodu analyticko-syntetickou a metodu Sfumato. Práce se dále zabývá čtením a psaním v mladším školním věku, specifickými poruchami učení a dyslexií. Výzkumná část je pojata jako výzkumná sonda do výuky čtení pomocí metodiky Sfumato?-Splývavé čtení? a metody analyticko-syntetické. Na základně diagnostické prověrky čtení bude zjištěna účinnost jednotlivých metod. Práce si klade za cíl zhodnotit efektivitu vybraných metod výuky počátečního čtení ve vztahu k prevenci rozvoje dyslexie. Výsledky výzkumného šetření jsou doloženy tabulkovým a grafickým materiálem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.