Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv cenných papírů na výsledek hospodaření
Musil, David
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou účtování cenných papírů. Práce má teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se problematiky cenných papírů. Praktická část se skládá ze dvou částí. První část se zabývá aplikovaným účtováním akcií a dluhopisů. Druhá část se zaměřuje na analýzu portfolia konkrétního podniku a jeho dopadu na výsledek hospodaření a základu daně z příjmu. Na základě vyhodnocení těchto dopadů navrhne autor práce nové portfolio, které optimalizuje výsledek hospodaření a základ daně z příjmu.
Multiplatformní mobilní aplikace pro nákup kuponů
Ševčík, Martin
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformní mobilní aplikace pro nákup kuponů ve firmě Vykupto. V první části jsou analyzovány stávající mobilní aplikace Vykupto. Na základě vyžádaných funkčních a nefunkčních požadavků je vytvořen návrh nové aplikace včetně vizuálních návrhů obrazovek aplikace. V další části je vybrána vhodná technologie pro vytvoření multiplatformní aplikace. Po výběru technologií probíhá implementace prototypu aplikace a uživatelské testování.
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Škodová, Ivana ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Práce zkoumá, z jakého důvodu nabízejí prodejci své produkty na serverech hromadného nakupování. Na základě teorie byly vybrány znaky, které se dají očekávat u dané strategie prodávajícího. Tyto předpoklady jsou testovány v praktické části pomocí dotazníků, které byly zasílány prodejcům. Teorie předpokládala, že při úsporách z rozsahu bude nabídka obsahovat vyšší množství kuponů nutných pro aktivaci slevy. U reklamy se předpokládalo, že budou nabídky obsahovat omezení počtu kuponů na zákazníka. U výkyvů poptávek by mělo být rozhodující období, ke kterému se nabídka vztahuje. Cenová diskriminace by neměla být omezena celkovým množstvím kuponů. Zároveň by v nabídce nemělo být omezené celkové množství kuponů na zákazníka. Výsledkem práce je vyvrácení hypotézy o úsporách z rozsahu. Naopak reklama a výkyvy poptávky již odpovídají předpokladům, které nabízí teorie. Ačkoliv i cenová diskriminace splňovala teoretické předpoklady, nepodařilo se získat dostatečně velký soubor pro potvrzení hypotézy.
Servery hromadného nakupování
Kopřiva, Michal ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Práce analyzuje systém šíření slev pomocí serverů hromadného nakupování. Hromadné nakupování je vymezeno jako druh distribuce kuponů, které jsou jedním z druhů slev. Následná analýza na datech o prodejích a dotazníkovém šetření shrnuje, že limity, které charakterizují hromadné nakupování, nejsou výrobci příliš využívány. Dále ukazuje, že společenský aspekt prodeje je zásadní odlišností od ostatních druhů kuponů. Analýza sortimentu zjišťuje, že se jeho struktura zásadně liší od klasických kuponů. Servery hromadného nakupování prodávají hlavně novinky na trhu a služby se společenským rozměrem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.