Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná
NĚMCOVÁ, Andrea
Téma bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, byla vybrána destinace Blatensko. Blatná a její okolí se sice nedá srovnávat z pohledu mezinárodního cestovního ruchu, ale tato destinace má svůj význam pro cestovní ruch z hlediska kulturních památek a přírodních atraktivit. Blatná je menší město, které má ale své turistické informační centrum. Cílem bakalářské práce je provést analýzu rekreačního prostoru, zhodnotit význam produktu cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná, zaměřit se na poskytované služby v Blatné a okolí, zhodnotit přírodní, kulturní, společenské atraktivity na Blatensku. Popsat historii Blatné a její současný stav. Ekonomicky zhodnotit současnou úroveň služeb pro pobytovou rekreaci v Blatné a v okolí {--} ubytování, stravování, dopravní dostupnost, objekty cestovního ruchu: primární, sekundární, terciální. Přírodní atraktivity (morfologické, klimatické, hydrologické, biologické {--} fauna a flora) a kulturně-historické památky (hrady, zámky, stavby, hotely). Dále analyzovat návštěvnost této destinace a pokusit se o segmentaci návštěvníků. Potenciál dalších atraktivit pro rozvoj cestovního ruchu jako jsou například významné akce, kulturní a přírodní zajímavosti. Dalším cílem je více se zaměřit na blatenský zámek, který hraje významnou roli v cestovním ruchu, dále na poskytování ubytování v této oblasti. Dotazníkové šetření provést v těchto lokalitách. Na základě zjištěných informací připravit návrh řešení zlepšení služeb, popřípadě nové služby a navrhnout další možnosti, jak nynější služby ještě více rozšířit. Hlavní myšlenkou bakalářské práce byl popis a zhodnocení destinace Blatenska, kulturně-historických památek, přírodních atraktivit a materiálně-technické základny v řešeném území Blatensko. Cílem bakalářské práce byl popis služeb, informací a produktů turistického informačního centra v Blatné, případné rozšíření těchto služeb a produktů. Hlavním cílem bakalářské práce bylo vytvoření návrhů a možností nových produktů v destinaci Blatensko pro případné rozšíření návštěvnosti v této destinaci. Pro tyto účely byl realizován marketingový výzkum a to formou dotazníkového šetření, které poukázalo na služby a produkty, jejichž tvorba by byla vhodná pro účely cestovního ruchu v řešeném území Blatensko a podpořila by návštěvnost v této destinaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.