| |
|
Konkurenční strategie firmy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik i jednotlivé procesy uvnitř podniku. Prostřednictvím cílů a nalezených konkurenčních výhod vede práce k návrhu konkurenční strategie a její implementaci v čase.
|
| |
|
Návrh konkurenční strategie firmy
Venerová, Lenka ; Pytlíček, Michal (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Podstatou diplomové práce je návrh konkurenční strategie pro malou firmu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První částí jsou teoretická východiska, pomocí kterých je v druhé části analyzován a zhodnocen současný stav společnosti jak v externích, tak v interních souvislostech. Poslední část práce má za úkol stanovit si cíle a strategii, která k těmto cílům povede.
|
|
Podnikatelský záměr
Němečková, Martina ; Lajzová, Petra (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru, který poslouží ke vzniku firmy na výrobu pelet, které se využívají jako topivo. Kromě teoretické části je vyhotovena i část praktická, kde je provedena podrobná analýza trhu jak z hlediska zákazníků a dodavatelů, tak i z hlediska stávající konkurence a nezbytnou částí je i finanční plán.
|
|
Podnikatelský záměr
Kopečná, Eva ; Urbanová, Marcela (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení motokárové dráhy spolu s barem ve vybrané lokalitě. V první části jsou shrnuta teoretická východiska potřebná pro zpracování práce. Druhá část obsahuje praktické řešení podnikatelského záměru. Práce vychází z analýzy konkurence a trhu, potenciálních zákazníků a také marketingového průzkumu. Výstupem je ucelený projekt k založení motokárové dráhy provozované společně s barem.
|
|
Podnikatelský záměr
Procházka, Jaroslav ; Kostrhounová, Jitka (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vypracování podnikatelského záměru rozvoje společnosti Vinium. První část mé práce obsahuje teoretické poznatky, které využiji pro analýzu současné situace v části druhé. Předmětem vlastní práce je pak vypracování investičního záměru, který poslouží k celkovému rozvoji firmy.
|
|
Competitive Intelligence
Pleško, Tomáš ; Sojka, Erich (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce „Competitive Intelligence“ pojednává o využití metod konkurenčního zpravodajství na případu konkrétní firmy. Po definování základních termínů a principů konkurenčního zpravodajství, provedeme analýzu situace firmy a navrhneme konkrétní postupy jak krizovou situaci řešit. K analýze použijeme údaje poskytnuté jak firmou samotnou, tak i z veřejně dostupných zdrojů informací. V práci se dále věnujeme implementaci metod konkurenčního zpravodajství do rozhodovacích mechanismů společnosti s přihlédnutím k budoucímu vývoji na daném trhu. Na stránkách této práce čtenářům objasníme fáze, kterými musí podnik při zavádění CI metod projít. Dále se budeme věnovat i informačním zdrojům a postupům, které mohou být pro danou problematiku zcela zásadní.
|
| |
|
Competitive Intelligence
Mikuš, Ondřej ; Karásek, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konkurenčního zpravodajství, v dnešní době stále častěji využívané pro podporu rozhodovacího procesu. Základním předpokladem je správný sběr dat a jeho důkladná anlýza. Vyhodnocené informace dávají ucelený pohled v podobě analýzy konkurence. Takto nabyté znalosti o konkurenci jsou důležité pro strategické rozhodování společnosti. Nejprve jsou popsány teoretické předpoklady pro sběr informací včetně etických kodexů. Identifikovány jsou i moderní zdroje informací. Popsány jsou metody a přístupy řešení konkurenčního zpravodajství. Dále jsou popsány konkurenční strategie. Vytvořen je návrh aplikace competitive inteligence do společnosti. Jsou popsány jednotlivé možnosti dalšího působení a zhodnoceny možnosti spolupráce s vybranými odběrately. Práce popisuje konkurenční výhody a hodnotí výhody nasazení competitive inteligence do podnikové praxe. Na závěr je vytvořeno doporučení pro management společnosti.
|