Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
PNS for the game Arimaa
Majerech, Ondřej ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Valla, Tomáš (oponent)
Arimaa je strategická desková hra, kterou se stále počítačům nepovedlo pokořit. Problematický je zejména velký větvící faktor stromu hry a celková její charakteristika, díky které je obtížné sestrojit vhodnou ohodnocovací heuristiku pro alfa-beta prohledávání. Proof-Number Search je algoritmus nezávislý na dobré ohodnocovací heuristice, který byl již úspěšně použit na řešení koncovek jiných deskových her. V této práci jsme adaptovali a implementovali algoritmus Proof-Number Search pro hru Arimaa.
PNS for the game Arimaa
Majerech, Ondřej ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Valla, Tomáš (oponent)
Arimaa je strategická desková hra, kterou se stále počítačům nepovedlo pokořit. Problematický je zejména velký větvící faktor stromu hry a celková její charakteristika, díky které je obtížné sestrojit vhodnou ohodnocovací heuristiku pro alfa-beta prohledávání. Proof-Number Search je algoritmus nezávislý na dobré ohodnocovací heuristice, který byl již úspěšně použit na řešení koncovek jiných deskových her. V této práci jsme adaptovali a implementovali algoritmus Proof-Number Search pro hru Arimaa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.