Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané firmy
Pánková, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Náš grunt, s.r.o., provozovatele konceptu farmářských potravin Náš grunt. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a navrhnout její možná zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na marketing, marketingový proces, strategický marketing, marketingový mix a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá situační analýzou a marketingovou strategií společností Náš grunt, s.r.o., dále obsahuje návrhy na zlepšení produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.