Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výukové metody v praxi málotřídní školy
KOUBOVÁ, Martina
Diplomová práce je zaměřena na výukové metody používané v prostředí málotřídních škol. Teoretická část práce se zabývá problematikou výukových metod, jejich charakteristikou, historickým vývojem a klasifikací podle různých autorů. Vybrané výukové metody jsou pak popsány podrobněji. Další část je věnována málotřídním školám. Poskytuje na ně náhled jako na školy komunitní nebo jako na pedagogickou alternativu, popisuje historii málotřídních škol a výhody i nevýhody jejich působení. Praktická část byla realizována prostřednictvím metody pozorování. Cílem této části práce bylo zmapovat výukové metody používané na třech vybraných málotřídních školách. Výsledky jsou uvedené prostřednictvím analýzy pozorovaných hodin a tabulky, která obsahuje nejpoužívanější výukové metody na jednotlivých školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.