|
Automatizované testování znalostí uživatelů v projektu StartupJobs.cz
Mikschik, Filip ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Hrkal, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh a implementaci automatizovaného testování uživatelů v projektu StartupJobs.cz, které popisuje od teoretických příprav přes implementaci po vyhodnocení celého projektu s ročním odstupem. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první části se věnuje popisu samotné firmy, která testování zavádí. Hlavně popisuje důvody a očekávané přínosy zavedení testování. Dále staví teoretický základ práce popisem klasické testové teorie (CTT), teorie odpovědi na položku (IRT) a celé řadě dalších. Závěrem teoretické části práce zpracovává rešerši dalších prací, které se testování věnují. V druhé praktické části se práce zabývá využitím těchto teorií v praxi, jakým způsobem by je bylo vhodné pro účely firmy využít, následně popisuje implementaci a hlavní část práce je věnována vyhodnocení zavedení testování znalostí pomocí dat nasbíraných za první rok provozu. Cílem práce je ověřit hypotézy, které jsou spojené se zavedením testování (vztah vyplněných testů a úspěšnosti zájemců). Hlavním přínosem práce je komplexní pohled na danou tematiku od teorií až po praktickou aplikaci, ze které pochází i celá řada unikátních dat, získaných během ročního provozu testování.
|
|
Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic
Rozman, Ivan ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem teoretické části této práce je popsat roli marketingové situační analýzy a jak tato analýza může pomoct společnosti. Praktická část popisuje jednotlivé kroky marketingové situační analýzy nového pracovního portálu na území České republiky, www.aulinks.cz. Analýza se zaměřuje na trh pracovních portálu v České republice a odhaluje zákaznické segmenty, konkurenční prostředí, vnější síly a trendy. Konečným cílem této práce je na základě zjištění situační analýzy navrhnout www.aulinks.cz strategie rozšíření, které umožní, aby společnost využila současné tržní podmínky.
|