Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozhodování o sortimentu internetového obchodu
Kšíkal, Daniel ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Práce se zabývá tematikou category managementu v internetovém obchodě. Jejím cílem je idenfitikovat faktory týkající se sortimentu, které ovlivňují finanční výkonnost firmy. Výstupem práce je model aplikovatelný jako nástroj pomáhající při strategickém rozhodování o sortimentu. První část práce se věnuje základním konceptům z oblasti maloobchodu, marketingu a strategického managementu. Úkolem této části je poskytnout čtenáři teoretický podklad pro tematicky navazující praktickou část a seznámit ho s důležitými pojmy. Praktická část je zpracovaná na základě konzultací s odborníky z oboru a autorova vlastního zkoumání v rámci obchodní činnosti. Každá z kapitol představuje soubor kritérií, která vycházejí z analýzy firemních dat na trhu internetového maloobchodu. Kritéria popisují specifické rysy produktové kategorie, respektive jejich vliv na výnosy či náklady firmy. Součástí je pak i hodnocení zkoumané kategorie dle jednotlivých kritérií na datech z reálných firem. Cílem práce je podat ucelený pohled na problematiku rozhodování o sortimentu. Práce by rovněž měla posloužit jako průvodce základními znalostmi užitečnými pro řízení internetového obchodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.