Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
MILAN, Jan
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat bylo dotazníkové šetření. Vybranou maloobchodní jednotkou pro výzkum byl zvolen Electro World České Budějovice. Analýza nákupní atmosféry maloobchodní jednotky Electro World České Budějovice prokázala, že většina zákazníků ji vnímají pozitivně. To můžeme potvrdit a dokázat tím, že se zákazníci vracejí do této prodejny a opakovaně zde nákupují.
Strategická analýza podniku
Drdová, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou firmy TOS ZNOJMO, a. s., tedy továrnou obráběcích strojů, jež působí nejen na českém trhu, ale její obchodní vztahy zasahují i na trhy zahraniční. Firma má vybudovanou určitou tradici a s tím související postavení na trhu, avšak ve svém oboru není jediná. Je třeba určit její konkurenční výhodu a zanalyzovat situaci vnějšího okolí, kdy se nejen česká ekonomika potýká s ekonomickou krizí. Právě toto okolí má velký vliv na chod organizace a jednání s externími partnery. V této oblasti je podnik dostatečně flexibilní. Důležité jsou však i interní vlivy, do kterých se výrazněji promítá vliv krize. Některé finanční ukazatele bohužel neodpovídají normálu. Výsledky jednotlivých analýz vedou nejen ke zhodnocení současné situace, ale zároveň slouží k nástinu budoucí strategie, identifikaci vize a cílů podniku. Rovněž pomohou nadefinovat doporučení pro budoucí rozvoj organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.