Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Detektivní hra s prvky dobrodružství
Garipova, Dinara ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vytvořit detektivní počítačovou hru s prvky dobrodružného žánru, která má hráče hluboce vtáhnout do interaktivního příběhu s využitím mechanik vizuálního románu a hádanek. Hra se skládá z hlavní a vedlejší části, přičemž v té první je hráč prostřednictvím dialogů vtažen do příběhu. Hlavním úkolem hráče je vyřešit záhadu starobylé vesnice pomocí indicií a řešení hádanek. Vedlejší část tvoří čtyři různé minihry (Skládačka, Otevřené bludiště, Najdi dvojici (Pexeso) a Běžec) zaměřené na trénování paměti, logického myšlení a rychlosti reakcí.Výsledná aplikace byla vytvořena pomocí herního vývojového enginu Unity a testována pomocí formulářů Google.
Adaptivní generování příběhu v RPG
Vymazal, Jiří ; Grochol, David (oponent) ; Hrbáček, Radek (vedoucí práce)
Procedurální generování příběhu nabízí mnoho výhod například pro přostředí počítačových her. Ovšem, zachování alespoň některých kvalit autorského vyprávění při algoritmickém generování je náročný problém. Tento je v práci diskutován současně s přehledem existujících přístupů a řešení. Dále je v práci prezentován návrh řešení založeného na evolučním počítání a výhody tohoto přístupu. Následuje popis použití tohoto přístupu na řízení jednoduchého příběhu v RPG prostředí, vyhodnocení výsledků a srovnání se současnými metodami.
Interaktivní fikce s využitím multimédií
Zenkovič, Lukáš ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na typ počítačových her zvaných interaktivní fikce a multimédia, které je možné k nim zakomponovat. V první části se práce zaměřuje na vymezení interaktivních fikcí a jejich jednotlivých vlastností. Mezi tyto vlastnosti patří příběh, interaktivita a multimédia. Dále je interaktivní fikce charakterizovaná z pohledu jejího ovládání a struktury příběhu. Následně je uvedené využití interaktivních fikcí ve vzdělávání jak z pohledu učitele, tak i studenta. V poslední části jsou zanalyzované různé nástroje, pomocí kterých je možné vytvářet tento typ počítačových her.
Adaptivní generování příběhu v RPG
Vymazal, Jiří ; Grochol, David (oponent) ; Hrbáček, Radek (vedoucí práce)
Procedurální generování příběhu nabízí mnoho výhod například pro přostředí počítačových her. Ovšem, zachování alespoň některých kvalit autorského vyprávění při algoritmickém generování je náročný problém. Tento je v práci diskutován současně s přehledem existujících přístupů a řešení. Dále je v práci prezentován návrh řešení založeného na evolučním počítání a výhody tohoto přístupu. Následuje popis použití tohoto přístupu na řízení jednoduchého příběhu v RPG prostředí, vyhodnocení výsledků a srovnání se současnými metodami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.