Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
O vzdělávacích a výchovných možnostech vážných her
SEDLÁČEK, Tomáš
Tzv. vážné hry (serious games) jsou zpravidla obdivovány pro schopnost vzdělávat jejich hráče v oblasti řady sociálně aktuálních témat. Tato kvalita je zpravidla vysvětlována jejich schopností reprezentovat (sociální) procesy samotným procesem, který má hráč díky hře možnost poznat a prožít. Cílem bakalářské práce je popsat vývoj vážných her a na vybraných příkladech ilustrovat jejich technické zpracování, výrazové prostředky, obsahové zaměření a podoby vztahování se k reprezentované realitě a hráčům. Práce se pokusí odpovědět na otázku: Do jaké míry mohou vážné hry usnadňovat hráčům získávání znalostí a zkušeností se sociálním procesem, který se snaží reprezentovat?

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.