Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská (silnice II/435) v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy
Masaříková, Petra ; Holcner, Petr (oponent) ; Smítal, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy. Návrh obsahuje úpravu stávajících křižovatek, komunikace pro pěší a autobusových zastávek. V diplomové práci je řešený návrh nové komunikace pro cyklistickou dopravu. Na upravovaných křižovatkách byla naměřena intenzita stávající dopravy a vypočítána kapacita daných křižovatek. V zájmovém úseku je zpracován rozbor nehodovosti.
Okružní křižovatka na Vojáčkově náměstí v Prostějově
Škorík, Jan ; Soldán, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je zpracování projektu na úrovni dokumentace pro umístění stavby okružní křižovatky na Vojáčkově náměstí v Prostějově. Současný stav tvoří světelně řízená křižovatka silnic II/150 a III/44934. V rámci práce bylo prověřeno několik variant a pro vybranou variantu bylo v rámci projektu zpracováno kapacitní posouzení. Pro výsledný tvar nově navržené křižovatky, který je technicky zpracován, je doložena textová a výkresová dokumentace v souladu se všemi právními a technickými normami.
VMO Brno Jih - variantní řešení
Servus, Ondřej ; Bijok, Petr (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování variantního řešení VMO v segmentu Brno – jih, v prostoru ohraničeném přibližně ulicemi Heršpická – Mariánské náměstí – Faměrovo náměstí a na jihu dálnicí D1. Řešení bude vycházet z faktu, že bude realizována přestavba Železničního uzlu Brno (ŽUB ) a tím dojde k uvolnění koridoru dnešní Přerovské trati. Trasa VMO pak bude vedena po tělese Přerovky a budou zpracovány dvě varianty. Jako varianta A bude zpracováno propojení VMO s D1 a to trasou tzv. Bratislavské radiály (viz Územní plán MB). Jako varianta B bude trasa vedena jako tzv. Bratislavská tangenta a to od MÚK Brno – jih, podél ulice Ráječek do Hájecké. Technická úroveň zpracování trasy VMO i tras radiály a tangenty se uvažuje jako vyhledávací studie s řešením zásadních trasovacích prvků.
Okružní křižovatka na Vojáčkově náměstí v Prostějově
Škorík, Jan ; Soldán, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je zpracování projektu na úrovni dokumentace pro umístění stavby okružní křižovatky na Vojáčkově náměstí v Prostějově. Současný stav tvoří světelně řízená křižovatka silnic II/150 a III/44934. V rámci práce bylo prověřeno několik variant a pro vybranou variantu bylo v rámci projektu zpracováno kapacitní posouzení. Pro výsledný tvar nově navržené křižovatky, který je technicky zpracován, je doložena textová a výkresová dokumentace v souladu se všemi právními a technickými normami.
Zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská (silnice II/435) v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy
Masaříková, Petra ; Holcner, Petr (oponent) ; Smítal, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy. Návrh obsahuje úpravu stávajících křižovatek, komunikace pro pěší a autobusových zastávek. V diplomové práci je řešený návrh nové komunikace pro cyklistickou dopravu. Na upravovaných křižovatkách byla naměřena intenzita stávající dopravy a vypočítána kapacita daných křižovatek. V zájmovém úseku je zpracován rozbor nehodovosti.
VMO Brno Jih - variantní řešení
Servus, Ondřej ; Bijok, Petr (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování variantního řešení VMO v segmentu Brno – jih, v prostoru ohraničeném přibližně ulicemi Heršpická – Mariánské náměstí – Faměrovo náměstí a na jihu dálnicí D1. Řešení bude vycházet z faktu, že bude realizována přestavba Železničního uzlu Brno (ŽUB ) a tím dojde k uvolnění koridoru dnešní Přerovské trati. Trasa VMO pak bude vedena po tělese Přerovky a budou zpracovány dvě varianty. Jako varianta A bude zpracováno propojení VMO s D1 a to trasou tzv. Bratislavské radiály (viz Územní plán MB). Jako varianta B bude trasa vedena jako tzv. Bratislavská tangenta a to od MÚK Brno – jih, podél ulice Ráječek do Hájecké. Technická úroveň zpracování trasy VMO i tras radiály a tangenty se uvažuje jako vyhledávací studie s řešením zásadních trasovacích prvků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.