Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj chování inteligentních agentů
Obrázek, Václav ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Surynek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem inteligentního chování agentů pro prostředí reálné počítačové hry pomocí evolučních algoritmů. Byla zvolena hra Unreal Tournament 2004, která má díky knihovně Pogamut dobrou podporu pro ruční tvorbu agentů. Jako řídící struktura pro agenty byly zvoleny yaPOSH reaktivní plány. Jelikož prostředí reálné hry kvůli časovým i hardwarovým nárokům není zcela vhodné pro účely umělé evoluce, bylo vytvořeno odlehčené prostředí LightEnv, které simuluje jen některé aspekty důležité pro vývoj agentů. Vývoj probíhal pomocí technik genetického programování s automaticky definovanými funkcemi upravených pro potřeby yaPOSH reaktivních plánů v prostředí LigthEnv. Vytvořená chování pro scénáře death match a team death match dokázala porazit pevně naprogramované strategie i po přenesení do hry Unreal Tournament 2004. V rámci scénáře team death match se podařilo vyvinout chování dobře využívající týmovou komunikaci.
Special Issue on Hybrid Intelligent Systems 2007
Abraham, A. ; Húsek, Dušan ; Snášel, V.
Special Issue on Hybrid Intelligent Systems 2007. Neural Network World. Vol. 17, No. 6 (2007), p.505-688 The issue contains papers prepared specially for this issue by authors of some best evaluated papers presented on HIS'07) at Kaiserslautern, Germany, during September 17-19, 2007. The Current research interests in HIS and covered in this issue focus on integration of the different computing paradigms such as fuzzy logic, euro-computation, evolutionary computation, probabilistic computing, intelligent agents, machine learning, and other intelligent computing frameworks. There is also a growing interest in the role of sensors, their integration and evaluation in such frameworks. The phenomenal growth of hybrid intelligent systems and related topics has obliged.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.