Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nejvýznamnější vzdělávací instituce souč asného tance v Evropě
Vykysalá, Andrea ; OVSOVÁ, Libuše (vedoucí práce) ; RINOWSKI, Veronika (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování a následná komparace významných vzdělávacích institucí současného tance v Evropě a České republice. Práce je rozdělena do několika kapitol. V prvních osmi kapitolách se věnuji podrobnějšímu rozebrání programů, cílů a financování vybraných škol. V kratším úvodu uvádím základní informace o dané zemi a jejím všeobecném školství, které s tanečním školstvím souvisí. Na konci každé kapitoly shrnuji předešlé informace a uvádím další důležité školy v zemi, jejichž program jsem podrobněji nerozebírala. V deváté kapitole se snažím všechny instituce porovnat, vyzdvihnout klady a upozornit na zápory a především identifikovat a nalézt způsoby, které by přispěly k revitalizaci tanečního školství v České republice.
Baletní škola Olgy Kyndlové, Státní opera Praha
Adams, Tereza ; OVSOVÁ, Libuše (vedoucí práce) ; NĚMEČKOVÁ, Elvíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem výuky v Baletní škole Olgy Kyndlové ve Státní opeře Praha, která si klade za cíl připravit své žáky ke studiu na taneční konzervatoři. Jsou zde popsány jednotlivé lekce, jaké principy výuky se v této škole používají a jaké má výuka cíle. Práce obsahuje shrnutí i dalších aktivit a úspěchů žáků školy na tanečních soutěžích a představeních. Jedna z kapitol je věnována charakteristice vlastností a dovedností pedagoga tance, na co by měl klást důraz při výuce žáků a následně jsou zde popsány požadavky pro přijetí žáka na taneční konzervatoř. V poslední části práce jsou uvedeny grafy s výsledky z dotazníků, které obdrželi současní žáci Baletní školy Olgy Kyndlové. Otázky byly zaměřeny na spokojenost žáků s výukou, na jejich osobní názory a plány do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.