Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie rozšíření stánkového prodeje firmy Grig distribuce s.r.o.: expanze na zahraniční trhy
Fierlová, Anna
Fierlová, A. Návrh strategie rozšíření stánkového prodeje firmy Grig dis-tribuce s.r.o.: expanze na zahraniční trhy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Cílem práce je vytvořit návrh rozšíření stánkového prodeje do za-hraničních obchodních center v Polsku, Rakousku a Německu pro spo-lečnost Grig distribuce s.r.o. Práce rovněž zahrnuje kvantifikaci ekono-mických nákladů. Literární rešerši tvoří přehled studií zabývajících se pop-up stánky. Součástí práce jsou analýzy prostředí firmy, kalkulace nákladů na tříměsíční provoz stánků a čtyři návrhy expanze. V závěru je doporučen jeden návrh expanze s odhadem přínosů.
Hmyz - (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie
Poul, Marek
POUL, Marek. Hmyz – (staro)nová potravina: návrh marketingové strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zabývá entomofagií, tedy využíváním hmyzu jako potraviny. V práci je provedena rešerše literatury k danému tématu a náhodným výběrem jsou selektovány české i zahraniční firmy, které jsou analyzovány pomocí metody 4P. Práce zahrnuje také porovnání potravin obsahujících hmyzí složku s jejich substituty, které hmyz neobsahují. Hlavním cílem je navrhnutí marketingové strategie pro českou firmu WormUP, jež se výrobě hmyzích potravin věnuje. Pro tyto účely byla využita SWOT analýza, z níž byly následně vytvořeny čtyři marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.