Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní experiment jako cesta k inovaci a odstranění miskoncepcí ve výuce fotosyntézy na základních školách
BRČÁKOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, zda využití moderního experimentu využívajícího badatelsky orientovaný přístup k výuce a měření s pomocí moderního měřícího přístroje, kterým bylo optické čidlo pro měření rozpuštěného kyslíku a pH ve vodě vede ke zlepšení žákovského porozumění tématu fotosyntéza. Sledován byl také vliv využití tohoto experimentu na atraktivitu výuky přírodopisu a odstranění žákovských miskoncepcí. Výzkum byl prováděn formou pretest a posttest. Ze získaných statisticky vyhodnocených dat lze usuzovat, že moderní experiment se spojením s badatelsky orientovaným vyučováním může mít kladný vliv na žákovské porozumění tématu.
Inovace výuky přírodopisu ve vztahu k cílům dosažení přírodovědné gramotnosti: aplikační studie s využitím vzdělávacího tématu Ptáci.
ŠTROBLOVÁ, Lenka
Tato diplomová práce se zabývá inovativními metodami výuky, a to se zaměřením na podpoření přírodovědné gramotnosti. V rešeršní části přináší přehled výukových metod, které jsou v průběhu posledních 20 let považovány za inovativní. V aplikační části se věnuje inovaci výuky tematického celku Ptáci, vyučovaného v rámci přírodopisu na základní škole či nižším gymnáziu, přičemž navrhuje: (1) inovaci obsahu učiva a (2) inovovanou realizaci výuky, prostřednictvím vybraných metod s přihlédnutím na dosažení cílů přírodovědné gramotnosti.
Inovace výuky přírodopisu ve vztahu k cílům dosažení přírodovědné gramotnosti: aplikační studie s využitím vzdělávacího tématu Savci
PEŠLOVÁ, Bohumila
Diplomová práce se zabývá problematikou budování přírodovědné gramotnosti prostřednictvím inovace výuky. Obsahuje rešerši zabývající se tradičním transmisivním vyučováním a inovativním vyučováním, přírodovědnou gramotností ve vzdělávání a paradigmaty přírodovědného vzdělávání. V aplikační části volí modelový tematický celek Savci, analyzuje obsah učiva tohoto tématu v různých řadách učebnic přírodopisu pro základní školy a navrhuje inovace vzdělávacích cílů i obsahu. V souladu s těmito poznatky a byla navržena inovace výuky daného tématu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.