Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
KÖRBEROVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá používanými metodami čtení a psaní v prvním ročníku základní školy se zaměřením na studijní výsledky žáků. V teoretické části práce je pozornost věnována současnému pojetí vyučování elementárního čtení a psaní se zaměřením na metody čtení a psaní, jejich historii, metodiku, názory a komentáře odborníků. Výzkumná část práce je formou dotazníkového šetření zaměřena na zjištění podílu využívaných metod výuky počátečního čtení a psaní na základních školách v Jihlavě a jejím okolí a na zmapování používaných učebnic na těchto školách. Průzkum se zaměřuje i na studijní výsledky žáků učících se dle jednotlivých metod. Výsledky jsou analyzovány a prezentovány pomocí grafů a komentářů. Součástí je také přehled zanalyzovaných učebních materiálů od oblíbených českých nakladatelství, které jsou určeny pro výuku čtení a psaní v elementárním ročníku základní školy.
Modernizace počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ prostřednictvím metod RWCT a interaktivní tabule
Doležalová, Veronika ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Anotace: Diplomová práce s názvem Modernizace počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ prostřednictvím metod RWCT a interaktivní tabule v teoretické části shrnuje současné pojetí výuky počátečního čtení a psaní, dále pak vymezuje nové postupy, jejich využití a přínos při výuce počátečního čtení a psaní. Praktická část se zabývá zkoumáním aplikovaných metod v první třídě základní školy. Následuje dotazníkové zjišťování informovanosti, znalosti a zkušenosti s těmito metodami u pedagogů na 1. stupni ZŠ.
Modernizace počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ prostřednictvím metod RWCT a interaktivní tabule
Doležalová, Veronika ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Anotace: Diplomová práce s názvem Modernizace počátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ prostřednictvím metod RWCT a interaktivní tabule v teoretické části shrnuje současné pojetí výuky počátečního čtení a psaní, dále pak vymezuje nové postupy, jejich využití a přínos při výuce počátečního čtení a psaní. Praktická část se zabývá zkoumáním aplikovaných metod v první třídě základní školy. Následuje dotazníkové zjišťování informovanosti, znalosti a zkušenosti s těmito metodami u pedagogů na 1. stupni ZŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.