Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společná reflexe ve vzdělávání učitelů
Tichá, Marie ; Hošpesová, A. ; Macháčková, Jana
V centru pozornosti bude realizace individuálních a kolektivních reflexí jako jedna z cest zkvalitňování profesních kompetencí učitelů primární školy. Aktivity účastníků našeho workshopu by se měly stát příspěvkem k zodpovězení otázky jaké podmínky je třeba vytvořit, aby provádění reflexí vyučovacích epizod (na základě jejich videozáznamů a transcriptů) bylo kvalifikované a za jakých podmínek znamená realizace reflexe přínos pro rozvoj teachers´knowledge base
Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku
Macháčková, Jana ; Tichá, Marie
Za jádro profesního růstu učitelů považujeme kultivaci jejich oborově didaktické kompetence. To znamená kultivaci znalosti oboru a jeho didaktického zpracování i dovednost jeho realizace v praxi. V příspěvku jsou ukázány rozdíly v individuálních reflexích učitelů, kteří mají různou míru zkušeností s prováděním reflexe a je naznačen přínos kolektivní reflexe při zvyšování profesionální kompetence učitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.