Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Determining the brand awareness of product placement in video games
Král, Marek
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vymezení povědomého vnímání reklamy skrz product placement ve videohrách. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, product placementu a videohrách. Praktická část se zaměřuje na analýzu provedeného marketingového výzkumu ohledně product placementu ve videohrách. V závěru jsou uvedeny faaktory, které se nejvyšší mírou podílý na hladině povědomí o značkách.
Determining the brand awareness of product placement in video games
Král, Marek
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vymezení povědomého vnímání reklamy skrz product placement ve videohrách. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, product placementu a videohrách. Praktická část se zaměřuje na analýzu provedeného marketingového výzkumu ohledně product placementu ve videohrách. V závěru jsou uvedeny faaktory, které se nejvyšší mírou podílý na hladině povědomí o značkách.
Customer benefits and willingness to buy of Samsung Galaxy Gear in the Czech Republic
Hrabě, David
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu zákaznických výhod a ochotu koupit Samsung Galaxy Gear v České republice. Teoretická část obsahuje informace potřebné ve vztahu k problému marketingového výzkumu a v praktické části výzkumník shromažďuje a analyzuje informace získané z několika výzkumných metod. Na konci bakalářské práce se autor pokouší vysvětlit hlavní důvody ochoty nebo neochoty koupit Samsung Galaxy Gear v České republice a navrhuje doporučení pro řešení případných problémů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.