Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace zaměstnanců jako faktor konkurenceschopnosti firmy v mezinárodním obchodě
Rýznarová, Pavla ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Machková, Hana (oponent)
Na národních i mezinárodních trzích se vede nikdy nekončící boj o získání dominantního postavení na trhu. S globalizací a stále se prohlubující integrací se tento boj ještě zostřil. Je tedy stále těžší a těžší nalézat nové prostředky, jejichž prostřednictvím by bylo dosaženo tíženého cíle. Nejlepšími zbraněmi firem jsou jejich vlastní konkurenční výhody v jakékoli podobě. Ať už se soustředí na cenu, užitné vlastnosti výrobku či na kvalitu dodávky a další. Mezi ty nejúspěšnější společnosti se ovšem nakonec zařadí ty, které tyto výhody budou využívat synergicky a budou přidávat další těžko napodobitelné zdroje konkurenčních výhod. Jedním z těch zdrojů je motivace zaměstnanců. Lidé jsou nositelé znalostí a dovedností. Lidé jsou hybnou silou dnešního ekonomického potenciálu. Uspokojme jejich potřeby a jejich vlastní iniciativa a produktivita budou růst.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.