|
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
|
|
Internetový obchod
Žák, David ; Taševský, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
|
|
Internetový obchod
Žák, David ; Taševský, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
|
|
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
|