Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení efektivity prodeje s podporou multimediálních technologií
Sedlařík, Vladimír ; Groligová, Ivana (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na multimediální reklamní techniky, zhodnocení jejich účinnosti i finanční náročnosti. Jsou zde uvedeny důležité aspekty, kterými je třeba se řídit při působení na potenciálního zákazníka. V práci je provedeno zhodnocení dosavadní reklamy Westernového městečka s.r.o. u Boskovic a navržena reklama pomocí videoprezentací. Jsou zde uvedeny příklady vybraných firem, které nabízejí reklamu pomocí LED obrazovek na frekventovaných místech v Brně. Jsou analyzovány ekonomické aspekty a prognózy návratnosti či zisku. V práci je přiložena videoprezentace pro reklamu tohoto zábavného parku vytvořená v programu iMovie.
Zvýšení efektivity prodeje s podporou multimediálních technologií
Sedlařík, Vladimír ; Groligová, Ivana (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na multimediální reklamní techniky, zhodnocení jejich účinnosti i finanční náročnosti. Jsou zde uvedeny důležité aspekty, kterými je třeba se řídit při působení na potenciálního zákazníka. V práci je provedeno zhodnocení dosavadní reklamy Westernového městečka s.r.o. u Boskovic a navržena reklama pomocí videoprezentací. Jsou zde uvedeny příklady vybraných firem, které nabízejí reklamu pomocí LED obrazovek na frekventovaných místech v Brně. Jsou analyzovány ekonomické aspekty a prognózy návratnosti či zisku. V práci je přiložena videoprezentace pro reklamu tohoto zábavného parku vytvořená v programu iMovie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.