Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití recyklátů z vozovek do pozemních komunikací
Furdaničová, Alice ; Šperka, Pavel (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím asfaltového recyklátu s příměsí kameniva ve směsích stmelených hydraulickým pojivem. Směs se využívá v horní či spodní podkladní vrstvě vozovky. Teoretická část diplomové práce popisuje podkladní vrstvy vozovek, výrobu recyklátů ze stavebně demoličního odpadu, získávání a zpracování asfaltového recyklátu a jeho opětovné využití do vozovek. Práce je obohacena příspěvkem realizace pokládky asfaltového recyklátu do podkladní vrstvy komunikace firmou SKANSKA a.s. a ČNES a.s. V další kapitole jsou pak podrobněji popsané zkušenosti s recyklátem v zahraničí. Práce dále obsahuje popis laboratorních zkoušek, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností směsí z asfaltového recyklátu. Praktická část ověřuje vhodnost směsi z asfaltového recyklátu a kameniva do podloží vozovek pomocí zkoušek pevnosti v příčném tahu, pevnosti prostém v tlaku a odolnosti proti mrazu a vodě. Použité směsi jsou shledány jako vhodné do podkladních vrstev vozovek.
Stavební recykláty pro stmelené směsi vozovek
Pokluda, Radim ; Valentin,, Jan (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
V teoretické části diplomové práce jsou obecně charakterizovány směsi stmelené hydraulickými pojivy, jejich typy, systémy klasifikace, technologie výroby a samotné pokládky. Dále jsou popsány zahraniční zkušenosti s využitím druhotných a recyklovaných materiálů do hydraulicky stmelených směsí. Praktická část se zabývá experimentálním ověřením možnosti využití druhotných surovin do směsí stmelených hydraulickými pojivy v konstrukci vozovky pozemní komunikace. V silniční laboratoři Ústavu pozemních komunikací Vysokého učení technického v Brně bylo na pěti navržených směsích provedeno posouzení jejich parametrů s ohledem na možnost použití těchto směsí v podkladních vrstvách vozovky. Práce je rovněž zaměřena na srovnání výsledků modulů pružnosti zjištěných laboratorním zkoušením a měřením na pokusném silničním polygonu.
Využití drobného kameniva do směsí stmelených hydraulickým pojivem
Švarcová, Monika ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím drobného kameniva ve směsích stmelených hydraulickým pojivem, které jsou používány jako horní či spodní podkladní vrstvy vozovky. Teoretická část popisuje vlastnosti stmelených směsí, kameniva a pojiva. Také se zabývá laboratorními zkouškami používanými pro stmelené směsi a zahraničním výzkumem. V praktické části práce je použito těžené, drcené nebo recyklované drobné kamenivo ve směsích stmelených cementem nebo fluidním popílkem a cementem. Stmelené směsi jsou podrobeny zkoušce pevnosti v tlaku a zkoušce odolnosti proti mrazu a vodě. Výsledky zkoušek jsou vyhodnoceny a porovnány. Použité směsi jsou většinou shledány jako vhodné do spodních podkladních vrstev vozovek.
Návrh stmelených směsí do vozovek
Hepner, Urban ; Pácha, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa venuje sledovaniu vlyvu tvaru skúšobného telesa stmelených zmesí pri skúšaní pevnosti v prostom tlaku. Teoretická časť práce sa venuje stmeleným zmesiam hydraulickým spojivom, skuške pevnosti v prostom tlaku a rozoberá zahraničné výskumy vedené na tému pomeru pevností medzi skúšobným telesom valca a kocky. Praktická časť bakalárskej práce opisuje prípravu zmesy pre výrobu skúšobných telies, laboratórne skúšky vedené na pripravenej zmesy, výrobu skúšobných telies a následnému testovaniu pripravených telies pevnosti v tlaku. Na záver sú výsledky zo skúšok pevnosti v prostom tlaku vyhodnocované a porovnané s výskumami v zahraničí.
Využití recyklátů z vozovek do pozemních komunikací
Furdaničová, Alice ; Šperka, Pavel (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím asfaltového recyklátu s příměsí kameniva ve směsích stmelených hydraulickým pojivem. Směs se využívá v horní či spodní podkladní vrstvě vozovky. Teoretická část diplomové práce popisuje podkladní vrstvy vozovek, výrobu recyklátů ze stavebně demoličního odpadu, získávání a zpracování asfaltového recyklátu a jeho opětovné využití do vozovek. Práce je obohacena příspěvkem realizace pokládky asfaltového recyklátu do podkladní vrstvy komunikace firmou SKANSKA a.s. a ČNES a.s. V další kapitole jsou pak podrobněji popsané zkušenosti s recyklátem v zahraničí. Práce dále obsahuje popis laboratorních zkoušek, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností směsí z asfaltového recyklátu. Praktická část ověřuje vhodnost směsi z asfaltového recyklátu a kameniva do podloží vozovek pomocí zkoušek pevnosti v příčném tahu, pevnosti prostém v tlaku a odolnosti proti mrazu a vodě. Použité směsi jsou shledány jako vhodné do podkladních vrstev vozovek.
Využití drobného kameniva do směsí stmelených hydraulickým pojivem
Švarcová, Monika ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím drobného kameniva ve směsích stmelených hydraulickým pojivem, které jsou používány jako horní či spodní podkladní vrstvy vozovky. Teoretická část popisuje vlastnosti stmelených směsí, kameniva a pojiva. Také se zabývá laboratorními zkouškami používanými pro stmelené směsi a zahraničním výzkumem. V praktické části práce je použito těžené, drcené nebo recyklované drobné kamenivo ve směsích stmelených cementem nebo fluidním popílkem a cementem. Stmelené směsi jsou podrobeny zkoušce pevnosti v tlaku a zkoušce odolnosti proti mrazu a vodě. Výsledky zkoušek jsou vyhodnoceny a porovnány. Použité směsi jsou většinou shledány jako vhodné do spodních podkladních vrstev vozovek.
Návrh stmelených směsí do vozovek
Hepner, Urban ; Pácha, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa venuje sledovaniu vlyvu tvaru skúšobného telesa stmelených zmesí pri skúšaní pevnosti v prostom tlaku. Teoretická časť práce sa venuje stmeleným zmesiam hydraulickým spojivom, skuške pevnosti v prostom tlaku a rozoberá zahraničné výskumy vedené na tému pomeru pevností medzi skúšobným telesom valca a kocky. Praktická časť bakalárskej práce opisuje prípravu zmesy pre výrobu skúšobných telies, laboratórne skúšky vedené na pripravenej zmesy, výrobu skúšobných telies a následnému testovaniu pripravených telies pevnosti v tlaku. Na záver sú výsledky zo skúšok pevnosti v prostom tlaku vyhodnocované a porovnané s výskumami v zahraničí.
Stavební recykláty pro stmelené směsi vozovek
Pokluda, Radim ; Valentin,, Jan (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
V teoretické části diplomové práce jsou obecně charakterizovány směsi stmelené hydraulickými pojivy, jejich typy, systémy klasifikace, technologie výroby a samotné pokládky. Dále jsou popsány zahraniční zkušenosti s využitím druhotných a recyklovaných materiálů do hydraulicky stmelených směsí. Praktická část se zabývá experimentálním ověřením možnosti využití druhotných surovin do směsí stmelených hydraulickými pojivy v konstrukci vozovky pozemní komunikace. V silniční laboratoři Ústavu pozemních komunikací Vysokého učení technického v Brně bylo na pěti navržených směsích provedeno posouzení jejich parametrů s ohledem na možnost použití těchto směsí v podkladních vrstvách vozovky. Práce je rovněž zaměřena na srovnání výsledků modulů pružnosti zjištěných laboratorním zkoušením a měřením na pokusném silničním polygonu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.