Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Mitchev, Dobrin Dantchov ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii a propagaci hudebních umělců prostřednictvím internetu. Cílem práce je analyzovat a vymezit nejefektivnější nástroje marketingu na internetu využívané v hudebním průmyslu. V teoretické části je všeobecně vymezené fungování hudebního sektoru v minulosti a v dnešní digitální době. Práce také poukazuje na velký význam internetu pro úspěch hudebního umělce. Praktická část podrobně rozebírá nejúspěšnější digitální kampaně roku 2013 a autorův vlastní projekt, ze kterých jsou čerpány užitečné poznatky do budoucna. Práce poslouží umělcům a jejich manažérům pro lepsí poznání a pochopení fungování marketingu hudby.
Problematika záznamu zvuku se zaměřením na vzdělávání
DITRICH, Vít
Tato bakalářská práce se zabývá záznamem zvuku, zejména hudebních nástrojů. Nejprve jsou objasněny fyzikální vlastnosti zvuku, základní pojmy a úvod do akustiky. Následuje kapitola o zdrojích zvuku a o tom, jak zvuk vzniká a na jakém principu fungují hudební nástroje. Dále se zaměříme na nejčastější typy mikrofonů, na jejich správné a vhodné použití. Po nutném teoretickém základu se zaměříme na jednotlivé hudební nástroje a na to, jak který nejlépe zaznamenat, aby byl zvuk co nejvěrnější. Ke konci práce si objasníme zpracování zvuku, jak probíhá proces nahrávání a na jednoduché úpravy, které můžeme provádět v hudebních editorech. Nakonec se podíváme, jaké máme možnosti uložení nahrávky, a na to jaké zvukové formáty se v hudebním světě používají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.