Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing hotelového zařízení
Lutovský, Jan ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou hotelnictví a hotelového zařízení. Poukazuje na důležitost používání marketingu v odvětví služeb. V teoretické části práce charakterizuje hotelnictví a popisuje standardizaci ubytovacích zařízení. Dále se bakalářská práce věnuje marketingu a marketingovému mixu. V praktické části je aplikována situační analýza a analýza marketingových nástrojů na vybraný penzion. Na základě těchto analýz je uvedeno doporučení.
Hodnocení reorganizace hotelového zařízení
Krajňáková, Lucie ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Bednářová, Iva (oponent)
Diplomová práce řeší, zda reorganizovat hotelové zařízení vybudováním Wellness, popř. Wellness&Spa centra. Návrh variant je docílen na základě externí analýzy hotelového trhu v České republice a Karlových Varech a interní analýzy hotelového zařízení spolu s marketingovým výzkumem v něm.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.