Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifické skupiny spotřebitelů,jejich spotřební chování v České republice
Magott, Marta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Stěpanovič, Boris (oponent)
Tato disertační práce se zabývá otázkou, zda trend specifického zaměření na homosexuálního spotřebitele může přijít do České republiky, zda spotřební chování homosexuálů je opravdu odlišné od průměru české populace. Americké studie a firmy propagující "gay marketing" uvádějí mnoho odlišných znaků homosexuálních spotřebitelů, které jsou společné pro většinu homosexuálů. Stereotypně znějící fráze, že homosexuálové se jako spotřebitelé zaměřují na značkové výrobky nebo že se homosexuální muži více zajímají o módu a kosmetiku a aktivněji tráví volný čas, budou v primárním výzkumu českých homosexuálních spotřebitelů buď vyvráceny, nebo potvrzeny, stejně jako mnoho dalších závěrů amerických studií na téma: homosexuální spotřebitelé (viz hypotézy stanovené pro výzkum primárních dat).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.