Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení systému řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001
Hájek, Jiří ; Jaroš, David (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detailním rozborem systémů managementu jakosti dle EN ISO 9001:2000 ve vybrané společnosti. Cílem této práce je provést dokladnou analýzu tohoto systémy a dále se zaměřit na konkrétní problém, oblast systému s potenciálem pro zlepšení. V tomto případě se jednalo o systém měření spokojenosti zákazníků. V teoretické části je zmíněn celkový pohled na jakost, z historického hlediska, až po současnost. Dále jsou zde pro lepší pochopení problematiky zmíněny principy norem ISO, udržování systémů a nástroje jejich zlepšování. V praktické části je provedena analýza konkrétního systému managementu jakosti a následně jsou realizována opatření pro jeho zlepšení.
Návrh na zlepšení systému řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001
Hájek, Jiří ; Jaroš, David (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detailním rozborem systémů managementu jakosti dle EN ISO 9001:2000 ve vybrané společnosti. Cílem této práce je provést dokladnou analýzu tohoto systémy a dále se zaměřit na konkrétní problém, oblast systému s potenciálem pro zlepšení. V tomto případě se jednalo o systém měření spokojenosti zákazníků. V teoretické části je zmíněn celkový pohled na jakost, z historického hlediska, až po současnost. Dále jsou zde pro lepší pochopení problematiky zmíněny principy norem ISO, udržování systémů a nástroje jejich zlepšování. V praktické části je provedena analýza konkrétního systému managementu jakosti a následně jsou realizována opatření pro jeho zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.