Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vytváření tažených lemů na plechu z vysokopevnostni oceli
Laštovica, Petr ; Vašík, Ladislav (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Na základě studia materiálů dodaných firmou PWO Unitools a.s. a rad pracovníků konstrukce byl navržen přípravek na tváření průtaží. Tento přípravek byl vyroben a pomocí něj byly prováděny zkoušky výroby průtaží různých průměrů z vysokopevnostních materiálů. Při těchto zkouškách byly optimalizovány následující parametry – síla horního a dolního přidržení a výška hlavních dorazů. Do takto vyrobených průtaží byly vytvářeny závity a tyto závitové spoje byly testovány na maximální krouticí moment a na maximální tlakovou sílu.
Moderní výroba kovových dílů používaných v dopravní technice
KOUBA, Matěj
Ve všech odvětvích lidské činnosti je přirozený určitý postup dopředu a vývoj moderních materiálů i nových technologických postupů ve výrobě. Tato práce shrnuje tento postup zejména v oblasti dopravní techniky. Neodmyslitelnou součástí moderní výroby je však konvenční výroba, i proto je práce rozdělena do dvou částí. První část se zabývá konvenční výrobou kovových dílů, zejména materiály jako je ocel a hliník a konvenčními způsoby tváření dílů karoserie. Druhá část přináší informace o první, druhé a třetí generaci AHSS ocelí a moderních technologiích výroby, které mají potenciál pro použití v dopravní technice. Za konvenční metody považujeme zejména tažení a lisování. Moderními metodami ve výrobě kovových dílů může být hydroforming, vysokorychlostní tváření, či, zejména v posledních letech velmi oblíbený 3D tisk, tedy aditivní výroba.
Vytváření tažených lemů na plechu z vysokopevnostni oceli
Laštovica, Petr ; Vašík, Ladislav (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Na základě studia materiálů dodaných firmou PWO Unitools a.s. a rad pracovníků konstrukce byl navržen přípravek na tváření průtaží. Tento přípravek byl vyroben a pomocí něj byly prováděny zkoušky výroby průtaží různých průměrů z vysokopevnostních materiálů. Při těchto zkouškách byly optimalizovány následující parametry – síla horního a dolního přidržení a výška hlavních dorazů. Do takto vyrobených průtaží byly vytvářeny závity a tyto závitové spoje byly testovány na maximální krouticí moment a na maximální tlakovou sílu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.