Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizované sledování paprsku
Trojan, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizačními algoritmy, které se snaží zefektivnit a zrychlit metodu sledování paprsku. Je zde řešeno několik akceleračních struktur a metoda pro snížení náročnosti výpočtu průsečíku se složitými tělesy. Část textu se rovněž zabývá samotnou metodou ray tracing a pojmy s ní spojené. Pro účely práce je vytvořena aplikace, na které je implementován algoritmus sledování paprsku za použití uniformní mřížky pro jeho optimalizaci.
Metody realistického zobrazování
Veselý, Ivo ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možností běhu realistické grafiky na dnes běžně dostupném technickém vybavení. Za tímto účelem je v práci diskutováno použití metod pro realistické zobrazování, zvláště pak metoda sledování paprsku. Jsou zde řešeny také akcelerační techniky a možnosti abstrakce reality nutné pro reálný chod takového systému. Z těchto technik je diskutována především hierarchie obálek. Část textu se rovněž zabývá doplňujícími technikami pro výstavbu scény a materiálovými vlastnostmi modelů. Pozornost je věnována také osvětlování, neboť bez něj bychom nebyli schopni nic vidět. Velká část práce je zaměřena na techniky propojení standardních zobrazovacích metod a detailů počítaných v software. Na okraj jsou zmíněny alternativní techniky, které jsou považovány za možný budoucí krok.
Optimalizované sledování paprsku
Trojan, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizačními algoritmy, které se snaží zefektivnit a zrychlit metodu sledování paprsku. Je zde řešeno několik akceleračních struktur a metoda pro snížení náročnosti výpočtu průsečíku se složitými tělesy. Část textu se rovněž zabývá samotnou metodou ray tracing a pojmy s ní spojené. Pro účely práce je vytvořena aplikace, na které je implementován algoritmus sledování paprsku za použití uniformní mřížky pro jeho optimalizaci.
Metody realistického zobrazování
Veselý, Ivo ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možností běhu realistické grafiky na dnes běžně dostupném technickém vybavení. Za tímto účelem je v práci diskutováno použití metod pro realistické zobrazování, zvláště pak metoda sledování paprsku. Jsou zde řešeny také akcelerační techniky a možnosti abstrakce reality nutné pro reálný chod takového systému. Z těchto technik je diskutována především hierarchie obálek. Část textu se rovněž zabývá doplňujícími technikami pro výstavbu scény a materiálovými vlastnostmi modelů. Pozornost je věnována také osvětlování, neboť bez něj bychom nebyli schopni nic vidět. Velká část práce je zaměřena na techniky propojení standardních zobrazovacích metod a detailů počítaných v software. Na okraj jsou zmíněny alternativní techniky, které jsou považovány za možný budoucí krok.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.