Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Heuristiky v rozhodování spotřebitelů na trhu udržitelných potravin
Kučerová, Anna
Udržitelnost a udržitelné potraviny jsou čím dál tím více ve společnosti diskutovaným tématem. Jejich důležitost se zvyšuje kvůli ochraně životního prostředí, které je vlivem potravinového průmyslu ničeno. Diplomová práce byla vytvořena za cílem vytvoření správné marketingové komunikační strategie, k propagaci trvale udržitelných potravin v České republice. Cíle bylo dosaženo pomocí analýzy dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 750 respondentů (n=750). Na základě jejich odpovědí vznikla marketingová doporučení pro zvýšení prodeje udržitelných potravin, které byly podpořeny behaviorálními teoriemi spotřebitelského chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.