Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie vlivu vlastností materiálu na simulaci nárazu hlavy chodce na kapotu
Coufal, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje souhrn základních testovacích procedur prováděných společností Euro NCAP se zaměřením na zkoušky ochrany chodců dle EEVC WG 17 a soudobých prostředků používaných u osobních automobilů pro ochranu chodců. Obsahuje detailní postup vytvoření impaktoru hlavy dospělého člověka včetně jeho certifikace a sestavení jeho nárazu na kapotu vozidla. Zároveň je zaměřena na studii vlivu vlastností materiálu ovlivňujících velikost HIC kritéria.
Homogenní kapota - chování při nárazech impaktorem hlavy
Kadrmas, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek dle předpisů Euro NCAP, konkrétně zkouškou nárazu impaktoru dětské hlavy na kapotu automobilu. Cílem je vytvoření homogenní kapoty, kde tuhá místa budou odstraněna a zároveň nedojde ke zhoršení globální tuhosti kapoty. Kapota musí ovšem splňovat limity pro ochranu chodců.
Homogenní kapota - chování při nárazech impaktorem hlavy
Kadrmas, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek dle předpisů Euro NCAP, konkrétně zkouškou nárazu impaktoru dětské hlavy na kapotu automobilu. Cílem je vytvoření homogenní kapoty, kde tuhá místa budou odstraněna a zároveň nedojde ke zhoršení globální tuhosti kapoty. Kapota musí ovšem splňovat limity pro ochranu chodců.
Studie vlivu vlastností materiálu na simulaci nárazu hlavy chodce na kapotu
Coufal, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje souhrn základních testovacích procedur prováděných společností Euro NCAP se zaměřením na zkoušky ochrany chodců dle EEVC WG 17 a soudobých prostředků používaných u osobních automobilů pro ochranu chodců. Obsahuje detailní postup vytvoření impaktoru hlavy dospělého člověka včetně jeho certifikace a sestavení jeho nárazu na kapotu vozidla. Zároveň je zaměřena na studii vlivu vlastností materiálu ovlivňujících velikost HIC kritéria.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.