Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro Active Learning detekce a klasifikace v obraze
Bureš, Tomáš ; Šůstek, Martin (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Při aktivním učení doménový expert nemusí anotovat veškerá data, ale pouze ta, která umožní model trénovat postupně. Příkladem aktivního učení je například detekce a následné odstranění špatných anotací. Dalším příkladem je detekce a rozšíření trénovacích dat, na kterých model selhává. Součástí práce je popis knihoven, frameworků a programů, které lze pro aktivní učení integrovat. Hlavní částí je návrh a popis uživatelského rozhraní webové aplikace pro aktivní učení. Aplikace umožňuje uživateli prohlížet dataset, řadit anotace a obrázky na základě vícero kritérií a upravovat anotace generované modelem aktivního učení. Grafické uživatelské rozhraní aplikace bylo implementováno s použitím frameworku Vue.js a knihovny Paper.js. V závěru práce je diskutována funkčnost a možnosti budoucícho rozšíření.
Uživatelské rozhraní pro Active Learning detekce a klasifikace v obraze
Bureš, Tomáš ; Šůstek, Martin (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Při aktivním učení doménový expert nemusí anotovat veškerá data, ale pouze ta, která umožní model trénovat postupně. Příkladem aktivního učení je například detekce a následné odstranění špatných anotací. Dalším příkladem je detekce a rozšíření trénovacích dat, na kterých model selhává. Součástí práce je popis knihoven, frameworků a programů, které lze pro aktivní učení integrovat. Hlavní částí je návrh a popis uživatelského rozhraní webové aplikace pro aktivní učení. Aplikace umožňuje uživateli prohlížet dataset, řadit anotace a obrázky na základě vícero kritérií a upravovat anotace generované modelem aktivního učení. Grafické uživatelské rozhraní aplikace bylo implementováno s použitím frameworku Vue.js a knihovny Paper.js. V závěru práce je diskutována funkčnost a možnosti budoucícho rozšíření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.